Kilka dni temu Acer oficjalnie pokazał ultrabooka Aspire P3 – ciekawy model typu convertible. Dziś dowiadujemy się, że nową twarzą kampanii tajwańskiego giganta będzie słynny DJ Tiesto.
Najnowsza kampania reklamowa firmy Acer pokazuje, jak Vernon, osobisty asystent DJ-a Tiesto, korzysta z ultrabooka Aspire P3, aby stać się supergwiazdą wśród DJ-ów. Vernon odkrywa w sobie umiejętność miksowania, dzięki której przychodzi z pomocą, gdy Tiesto ma chwilowy problem podczas występu na żywo.
– czytamy w komunikacie prasowym.
Przypomnijmy, że to nie pierwszy raz, gdy Acera reklamują znani i lubiani – w kampanii reklamowej z 2012 roku zobaczyć mogliśmy choćby Kiefer’a Sutherland’a oraz Megan Fox.
Reklama jest dla nas sposobem wzbogacania produktów poprzez atrakcyjną opowieść odzwierciedlającą to, co ludzie lubią w naszych urządzeniach: nowe doznania, których można dzięki nim doświadczyć. Po ubiegłorocznej kampanii nabraliśmy przekonania, że podążamy we właściwym kierunku i postanowiliśmy poszerzyć nasze podejście oparte na opowiadaniu historii. Dlatego tym razem poszliśmy o krok dalej, dając ultrabookowi Aspire P3 główną rolę w opowieści, w której zachęca ludzi do „pokonywania ograniczeń” oraz pokazuje nowe sposoby interakcji z nami.
– powiedział Michael Birkin, szef marketingu firmy Acer.
Ogólnoświatowa kampania dotrze do wielu osób za pośrednictwem różnorodnych środków przekazu, takich jak internet, telewizja, materiały drukowane, reklama zewnętrzna, sieci społecznościowe, czy materiały w sklepach detalicznych.
Źródło: informacja prasowa
Nie wiem czy to tylko ja czy inni też odnieśli wrażenie, że to co jest wykonywane na tym tablecie w czasie reklamy jest chaotyczne, niewygodne, nieergonomiczne i w ogóle mocno „randomowe”? Zupełnie jakby obsługujący nie do końca wiedział co robi tylko zasuwał wyuczone uprzednio gesty bez poczucia celu swoich działań. Ale może mi się tylko wydaje. Ja w każdym razie nie zostałem przekonany do niczego a reklama zostawiła mi tylko uczucie skołowania. ;]